søndag 12. juli 2009

Polka Dot in progress

Jeg har plukket frem Polka Dot blokkene mine i dag. Har fått sydd sammen noen av blokkene, så jeg begynner å se en ende på dette prosjektet…

Holder på med å stitche på nest siste blokk.001

På de hvite blokkene skal det i følge mønsteret applikeres på hjerter, mulig jeg finner på noe annet der, er i tenkeboksen her.

Here is all my Polka Dot blocks. Have already sewn some of them together. When I’m finished the one I’m stitching on, I have only one left. My goal is to finish this project this summer:-)

3 kommentarer:

LeKaQuilt sa...

Det er spennende å være nesten ferdig! Nydelige stoffer som du har valgt. Gleder meg til å se dette teppet ferdig. Og ikke minst, er spendt på hvordan du velger å quilte dette. Uansett lykke til videre med Polka Dottene dine ;o)

Laila sa...

Dette ser spennande ut. Gleder meg til å sjå korleis du quiltar det.

Haldis sa...

Dette blir veldig fint. Ha ein god sommer.