torsdag 27. januar 2011

The Secret Project

Er helt ferdig og vi har fått lov til å vise det frem. Quiltegården har fått hjelp av Lailia Skauge til å sy modellen og jeg fikk lov til å quilte den.  Det er en ny BOM, Cottage Charm med RJR stoffer. FrJørgensen har modellen på sin stand på Gave og Interiør messa og selger stoff til den der. Regner med at det er mange butikker som kommer til å la seg friste…..

Jeg vet i allefall at Quiltegården i Trondheim kommer til å denne som BOM, så det er bare å ta kontakt med de:-)

Og jeg som egentlig ikke skulle begynne på noe nytt…..

013

Detaljbilde av quilting:

002 

Masse quilting her, men gjett om jeg har kosa meg mens jeg holdt på til tross for at det ble litt tidspress:-)

 

008 003

6 kommentarer:

Nicola sa...

WOW this really is beautiful :) hopefully I will be able to see this when i vist Quiltegården when i come to Norway next week :)

SOLSAUM sa...

Så flott den er! Jau, det er lett å la seg friste.....;o)

Ha gode dagar!

Solklem

QUILTZOMBIE sa...

så fin blogg du har Merete, jeg må se og bli flinkere til å blogge selv

Hanne sa...

Denne var riktig flott - nydelig arbeid av alle involverte :-)

Bodil Skorstad sa...

Superfint teppe og nydelig quiltejobb! Gleder meg til å se den når jeg kommer til Trondheim. Som jeg forstår er den på Lillestrøm i helga, men regner med at den kommer til Trøndelagen etter hvert. Gleder meg!

Bolg-frua sa...

Som æ sa te Laila; Bærre lækkert :)