torsdag 7. april 2011

Nye vesker

Under NQF’s årsmøte i Tromsø klarte jeg å kjøpe opptil flere materialpakker på vesker.

To store vesker/reisebag fra Quiltegården i Trondheim og en veske fra Quilte glede.

Har nå stitvhet ferdig motivet til den ene veska fra Quiltegården.

026

Målet var engang å få den ferdig til jeg skal til trondheim til helga, men tiden strekker ikke alltid til ser jeg…

 

 

Ferdig veske eller ikke, jeg drar uansett oppover til Trodnheim til helga. Skal på kurs med AnnaKa hos Quiltegården, og gleder meg masse til detSmilefjes

3 kommentarer:

Nina sa...

Håper du får en super tur oppover. Kjenner at jeg er litt misunnelig :-)

Har endelig fått litt fart på symaskinen igjen etter noen år på krabbegir.

May Britt sa...

Og hva med yoko veska di da ???? Ert ert :)

2ne sa...

Kos deg på kurs i helga - sikker på at det blir kjempefint. Skal på kurs med henne om en måned og gleder meg :-)
Mange godbiter du fikk med deg fra nord.